• ベストアンサー

質問に対する答えの英訳をお願いします。

how and wath do you use for the soap/foam. Do you have A book or A CD how to shave with A japnese razor. ----以下になります----- 石鹸は一般的なもので大丈夫です。 日本のかみそりについての本やCDはありません。 youtubeにそれに関する動画がありますので参考にしてください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

You may use any common body soap. There is no direction CD concerning a Japanese razor. Please refer to a shared video on youtube: (でURLを添付すればいいのではないでしょうか)