• 締切済み

荷物が届きません・・和訳お願いしますww

-sakuragumi-の回答

回答No.4

あ!読み間違えました。uspsへのメールではなく、送り主への確認だったのですね。 ごめんなさい。 The package which was shipped on June 15th hasn't delivered yet. I was wondering if you have any further information about the shipping status. The tracking number is not working, so I'm nervous. (Please make sure that the tracking number previously informed was correct, and let me know.) I hope I can hear from you soon. Thank you for your time, 名前 ()のところはもう一度追跡番号を確認してもらうお願いですので、いらないようでしたら省いてください。

ppko9177
質問者

お礼

丁寧にありがとうございます。 CJ 187 980 200 US   → こちらを入力しても受け取った形跡はあるのですが動きがなく・・ 毎日心配でパソコンから離れられなくて・・・(><) なんで、追跡出来ないんですかね(汗) ありがとうございました。