• ベストアンサー

英訳してください

被災者に届かない義援金。募金する人々の善意を踏みにじる悪質な行為。 今日も空気が澄んでいて空も綺麗なのに汚染されてるのかぁ。

• rafhaf
  • お礼率96% (923/958)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51910
回答No.2

Relief money that doesn't reach the disaster victims. A heinous act that tramples down the good will of the people who contribute to charity. Today, the sky is clear and the air still serene. But are they contaminated, I ask myself.

rafhaf
質問者

お礼

こんばんは!ありがとうございます!!

その他の回答 (2)

• sayshe
回答No.3

The relief money which does not reach the disaster victims. The malignant act which tramples on good will of the people who raise funds. Though the air is clear and the sky is beautiful today, I am really sorry that they are actually polluted.

rafhaf
質問者

お礼

こんばんは!ありがとうございます!!

回答No.1

The contribution gold which does not reach in the sufferer. The vicious behavior which tramples the good intention of the people who raise money. Today and the air having been clear, although the sky are clean, being polluted  

rafhaf
質問者

お礼

はじめまして!こんばんは!英訳ありがとうございます!!