放射線災害に関連して緊急で英訳してください。

このQ&Aのポイント
  • 福島第一原発関連情報や福島県の放射線関連情報についてまとめています。
  • 福島原発からの直線距離やライブカメラ映像、放射線測定データ、天気予報などが含まれています。
  • 福島県内の放射線測定結果や水道水の放射能測定に関する情報も提供されています。
回答を見る
  • ベストアンサー

放射線災害に関連して緊急で英訳してください。

----英文のリンク集を作るためのタイトルです----------- ●福島第一原発関連情報 福島原発からの直線距離(住所を入力すると直線距離が測定可能) 福島原発のライブカメラ(1時間1回更新) 福島第1、第2原発の放射線測定(γ線と中性子線の10分間隔の値) 福島県の天気(3時間ごとの天気と風向きの予想) ●福島県の放射線関連情報 福島原発の放射能測定(福島県原子力センター配信、現在休止中) 福島原発周辺の放射線測定(文部科学省配信、毎日更新) 福島県の各市町村の放射能測定(福島県災害対策本部配信、1時間1回更新) 福島県の各市町村の放射能測定(福島県庁、毎日更新、携帯版) 福島県福島市の水道水の放射能測定(福島県災害対策本部配信、毎日更新) 福島県郡山市の水道水の放射能測定(郡山市役所、毎日更新)

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • KappNets
回答No.1

● Information on the Fukushima Daiichi (first) nuclear power plant Straight-line distance from Fukushima nuclear power plant (Straight-line distance is printed if your address is entered) The live image of the Fukushima nuclear power plant (updated hourly) The radiation measurement of Fukushima Daiichi and Daini (second) nuclear power plants (gamma and neutron rays recorded over 10 minute intervals ) The weather of Fukushima (expectated weather and wind direction every three hours) ● Information on radiation inside Fukushima Prefecture The radiaction measurement of the Fukushima nuclear power plant (Fukushima atomic energy center, presently not available) The radiation measurement around the Fukushima nuclear power plant (Ministry of Education, Culture, Sports, Science and Technology, updated daily) The radiation measurement of cities, towns and villages of Fukushima (Fukushima disaster countermeasures office, updated hourly) The radiation measurement of cities, towns and villages of Fukushima (Fukushima prefectural government, updated daily, cell-phone version) The radioactivity measurement of the city water of Fukushima-shi, Fukushima (Fukushima disaster countermeasures office, updated daily) The radiation measurement of the city water of Koriyama-shi, Fukushima (Koriyama city office, updated daily)