• ベストアンサー

読み方

kittenchanの回答

• ベストアンサー
回答No.2

5,511,451 点で分かれていると考えてください。 Five million five hundred and eleven thousand (1,000はOne thousand、10,000はTen thousandです) four hundred and fifty one これを続けると、 Five million(点)five hundred and eleven thousand(点)four hundred and fifty one となります。