• 締切済み

英文に直してほしいです!

12月28日、私わブログの友達と難波へ遊びに行きました。 そこでプリクラを撮ったりしゃべったりして楽しみました。 友達が私の好きなアーテイストのグッツをくれたりして嬉しかったです。 私わ友達の好きなアーテストの切抜きをプレゼントしました。 喜んでくれてよかったです。なのでまた友達と遊びたいなと思いました。 これからも仲良くしたいです。 これを英文に直してください。 お願いします。

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

I went out to play in Nanba with my blog friend on December 28. Then, we enjoyed taking print club pictures and talking with one another. I was glad that the friend gave me the goods of my favorite artist. I gave him/her the clippings of his/her favorite artist. I was happy he/she was pleased. So I wanted to play with him/her again. I want to continue to be friends with him/her from now on. *** him/her となっているところは、友達が男子ならhim,女子ならherにして下さい。