• ベストアンサー

以下の内容を英語で言うには、どのように言えば良いですか?

ifthenの回答

• ifthen
回答No.1

Because she tried to do her best getting the help from many people around, she could find her patience and adaptability she didn't notice; and finally discovered the power to live by herself. これでどうでしょうか?