• 締切済み

IT用語(特にサーバー関連)のあるものを英訳

Linode(http://www.linode.com/)というところに質問を出そうと思います。 以下の文章をメールを出す場合の文章に英訳していただけないでしょうか。 HTTPで取得したデータ(Cookieなど)を保存するPHPスクリプトを貴社のVPS上で実行するのは禁止事項に違反しないですか? また、このLinodeというサイトの禁止事項に関する質問を出す場合どこに出せば良いのでしょうか。

• 英語

みんなの回答

• Milancom
回答No.1

LinodeのTerms of Serviceにある下記の部分が参考になりますか。 Linode and the services it provides may only be used for lawful purposes. Transmission, distribution, or storage of any information, data or material in violation of United States or state regulation or law, or by the common law, is prohibited. This includes, but is not limited to, material protected by copyright, trademark, trade secret, or other intellectual property rights. Linode.com's services may not be used to facilitate infringement of these laws in any way.

参考URL:
http://www.linode.com/tos.cfm