• 締切済み

アメリカに留学したい!!(※混乱中※)

katmi623の回答

• katmi623
回答No.9

Hi, I'm katmi623 (replied as No.4 in the past). Please excuse my English as I cannot type Japanese on my office computer. (I'm living overseas) Don't get upset to the response from No.8. I cannot believe those people who discourage your dream! I personally think more young Japanese should go overseas & have a look around. And that'll be good not just for yourself, but Japan itself! However as that person said, you have got to make clear what you want to study in the US. Do more search by yourself (on internet, or through your friends who has experience etc.), and talk to your parents. Good luck!

fuckchucky
質問者

お礼

回答ありがとうございます><!! すんげー励まされました。 そうですよね。 何を勉強したいかちゃんと決めます!! そしてもっと調べます!! 本当にありがとうございました!! また何かあったら御願いします。