• ベストアンサー

すみません、英訳してください

KONEKO4の回答

• KONEKO4
回答No.2

As I didn't get what I ordered per the Purchase Order # 12345, please send Item # ABCDE to me. In case that you haven't shipped Purchase Order #HIJK yet, you can include this item (#ABCDE) in the package for P.O.# HIJK and ship together. Also, I would like to know what you want me to do with the item received instead of Item #ABCDE. The warehouse people seemed to have mixed up my order somehow. If you have any questions, please contact me at Phone # or e-mail me to riripon @mail .goo .neee.jp. Thanks, riripon

riripon
質問者

お礼

回答ありがとうございました。たすかります。