• ベストアンサー

英訳お願いします。

1333の回答

• 1333
回答No.4

Hello. how are you doing? I hope all is well with your family. Thank you for the brochures. I recieved them. they helps me to get usuful information about (Place ) Please accept my belated thanks for that. I can't hardly wait to meet you all. I'm looking forward seeing you all in August in (place) Take care どうでしょうか?ちょっとカジュアルすぎるかな? 日本語のパンフレットに近いのは、brochure です。 参考にしてもらえたら嬉しいです(^-^)

linlon
質問者

お礼

年齢も近く、何度か会ったことがあるので これくらいカジュアルな文章の方が親しみを持ってくれると思います。 相手を思いやる言葉を入れるのはいいですね! ありがとうございます。