• ベストアンサー

英訳をお願い致します

あなたは自分が仕事が出来ない理由を私のせいにする。 あなたは自動車違反を繰り返し、それが原因でクレミアルとして記録があるにもかかわらず私のせいにすることが腹が立ちます。 なぜあなたはそんなに自分の悪いことをいつも認めず人のせいにするのですか? だから私はあなたが信用できない。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

You blame me for your not being able to find a job. You have a criminal record because you have repeatedly violated parking regulations, but you blame me for it, and that makes me angry. Why is it that you don't admit to your own failings, and blame other people instead? This is why I can't trust you.

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうございました。 とても助かりました!