• ベストアンサー

翻訳お願いします 日→英

(1)預金保証額について (2)KDICのホームページを見たら保証額は100,000kshまでと記載されていますが、中央銀行が各銀行にそれ以上の額を保証するよう指示を出すことってありますか?

• ik2
  • お礼率1% (3/294)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. Regarding the “Payment Guarantee Limit Amount” 2。The KDFC home site states that the limit of guaranteed payback is up to 100,000ksh. Are there cases in which the Central Bank issues an order to various banks to guarantee an amount higher than that?