• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

アメリカのネットショップで小物を購入予定です。発送の事で相手にお願いとお知らせをしたいのですみませんが下記の英文を教えて下さい。お願いします。 「当社のお願いしている運送会社の名前はXXです。その運送会社に荷物を渡して下さい。 本日XXが連絡したら荷物の集荷を断ってきたそうです。 すぐに発送の準備をお願いします。」

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 16530
回答No.2

The forwarder we assigned is XX. Please hand the item(s) to that company. When we talked with the company today, we were said that they were rejected to collect the item(s) by your warehouse. Please setup the process to hand over the item. 私達が使う輸送業者(fowarder)はXXです。どうぞ商品をその会社に引き渡すようにしてください。今日その会社と話をした時に、彼らはあなたの倉庫に集荷を拒否されたと聞きました。どうぞ商品を引き渡す手続きを進めてください。

その他の回答 (1)

• cbm51901
回答No.1

The name of the forwarding company we use is XX. Please hand over the goods to this company. I checked with XX today, and apparently they were refused when they tried to pick up the shipment. Please prepare for the shipment immediately.