• ベストアンサー

英訳してください。

大人2枚、明日の6時からのチケットをください。 館内ツアーは何処で申し込みをすればいいですか? 館内の英語のツアーの申し込みをしたいです。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Two adults, for 6 o'clock tomorrow please. Where should I apply for the guided tour? I would like to apply for a tour (conducted) in English .

noneya8
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。参考にさせていただきます。

その他の回答 (1)

• 16530
回答No.2

I want to buy two adult tickets for 6pm tomorrow. Where can we ask for guided tour in the facility? We want to attend to an English tour.

noneya8
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。参考にさせていただきます。