• ベストアンサー

英語にして下さい

「アフリカ人を差別している日本人が沢山います。これが現実です。髪がアフロ、色が黒いなど、日本人は良識人の仮面を被ったクソ野郎です。インターネット上では匿名性を利用して、誹謗中傷をしています。アフリカ人が好きと言うと、爆笑されることもあります。私はそんな差別主義と闘っています。」   「しかし私はアフリカ人が好きです。遠い学校まで通い、子供が希望に満ちた目を輝かせ、楽しそうに一生懸命勉強している姿を見ると感動します」 以上2点ですが英語にして下さい。 宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.1

There are a lot of Japanese people who are discriminating Africans. They discriminate Africans for the afro-haircuts, the dark color of skings and so on. Such bullshit guys they are, yet wearing masks of good citizens. They are unfairly offensive and attacking to Africans on internet abusing the anonymity in the network. Though I've been laughed out by other people when I say I love African, I've kept fighting against such a racism. But I love African people. I've been moved by seeing kids there with twinkles of hope in the eyes, studying hard but enjoying it though they have to commute for long distance to the school everyday.

ashitanokokoro
質問者

お礼

長文なのにありがとうございました。