• ベストアンサー

英語の表現について

cbm51901の回答

• cbm51901
回答No.2

I chose this school (one) based on its small size with a limited number of students, and because of its extensive support towards its overseas students. 「私がこの学校を選んだのは、この学校が小規模で生徒数が少なく、また、留学生のサポートが充実しているからです。」

wxw
質問者

お礼

ありがとうございます。