• ベストアンサー

すみません。下記を英訳して下さい。

すみません。下記を英訳して下さい。 ↓ 今回は、sさんの滞在する日と私の休みが重なってしまい、月曜しかお会いできないのが残念です。 目眩がしたとききましたが、大丈夫ですか? どうぞお身体に気をつけて。 月曜日にお会いできるのを楽しみにしています。 以上です。 仕事で日本語を話せないおじいさんに言う言葉です。 よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

I am sorry because my vacation overlaps with many of your visiting days I can see you only on Monday. How are you feeling after your fainting spell? Please take good care of your health. I am looking forward to seeing you on Monday.

namiheiwasaru
質問者

お礼

ありがとうございます。助かりました。

その他の回答 (1)

• cbm51901
回答No.1

S-san, it is unfortunate that we can meet only on Monday because of my holidays coinciding with your staying period. I heard that you had an episode of vertigo; are you okay? Please take good care of your health. I look forward to meeting you on Monday.

namiheiwasaru
質問者

お礼

ありがとうございます。助かりました。