• ベストアンサー

英訳お願いします。

「オーダー完了しましたが、USA onlyの発送と先ほど知りました。  申し訳ないけど追加で送料をPaypalでお支払するので、どうにか日本へ発送できませんか?  返信待ってます。」 上記の文章の英訳をお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

I placed an order, but I actually did't know that the item was only shipped within the USA. Would it be possible to ship the item to Japan? I will pay the shipping fee through Paypal. Please let me know. Thanks, ーーーーーーーーーー 余計なことですが、「関税法」に触れる可能性もあり 無理だと思います。。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

After we completed the order we learned that the items were limited to the US addresses. Sorry to ask you for this, but is it possible, if we pay for the extra shipping to the PayPal, that you can ship the items to Japan? We are waiting for your reply.