• ベストアンサー

英訳をお願いし致します!

アーリーチェックインはホテル側が受付けていない為、12/7,プリレジスターで予約する。実際の到着日は12/8

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#204809
noname#204809
回答No.1

Pre-registration is arranged with check in date of Dec-07, as early check in is not accepted. Actual arrival (check in ) date is Dec-08.

sahsha
質問者

お礼

ありがとうございます。

その他の回答 (1)

• Him-hymn
回答No.2

The hotel would not accept checking in earlier, so I made a pre-registration. My arrival date will be December 8th. 以上でいかがでしょうか。

sahsha
質問者

お礼

ありがとうございます!