• ベストアンサー

英訳お願いします!

英訳お願いします! 君と(メールで)話すのは何でこんなに楽しいの!? 君とメールするのは 私の1日の中での楽しみです! こんなに気の合う男の子と初めて会った! 君って私にとって本当に最高!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • angkor_h
回答No.1

It is such a pleasant thing that is said as you in e-mail with what!? He mails with you. It is pleasure in the 1st my! He met the boy like-minded like this for the first time! You are the highest truly for me! 利用先↓ http://www.excite.co.jp/world/english/

abbey10
質問者

お礼

回答ありがとうございました!