• ベストアンサー

英訳をお願いします

以下の日本語を英訳してください → ついに、高熱が出て、ダウンした 一日休んだだけで、会社も色々問題起きてるみたいで、電話やメールが頻繁にあって、全く休まらないよ。 明日は無理してでも行かなきゃ ← よろしくお願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

Finally, with high fever, I collapsed. I took just a day off from work, but there seemed to be many problems taking place in my absence at the office, so lots of phone calls and emails came to me. I could not take a rest at all. I have to make myself go there tomorrow. 以上でいかがでしょうか?

KenKen102
質問者

お礼

早急にご回答いただき、ありがとうございました

その他の回答 (1)

回答No.2

I collapsed with high fever without even realizing it. Even with only one day off, many problems seem to have arisen in my company which resulted in frequent phone calls and emails. I couldn't rest at all! I will have to go to work tomorrow even if I have to force myself. これでいいでしょうか?

KenKen102
質問者

お礼

早急にご回答いただき、ありがとうございました