• 締切済み

至急英語に翻訳してください(ノД`ll)

困ってます、これを英語にしてくださいo(TωT)o  ↓ わたしが好きなピアノのメーカーは、スタインウェイ(Steinway)です。スタインウェイは、ベヒシュタインBechsteinとベーゼンドルファーBösendorferと並んでピアノメーカーの御三家と言われています。 スタインウェイは、ペダルが比較的に浅く、ヤマハのピアノに慣れていると、最初は少し弾きづらいと思うかもしれませんが、スタインウェイ独特の音色、音の伸びを一度経験すると、もうスタインウェイの虜になってしまいます。 大きなコンクールや、著名なピアニストは、ほぼみんなスタインウェイを使っています。やはり魅力的なのだと思います。 ですが、価格もヤマハに比べると非常に高く、だいたい1000万程するので、一般家庭ではまず買えません。教授のレッスン室には2台置いてあったりします。わたしはこのピアノをいつか自宅に置くのが夢です。

• 英語

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.1

My favorite piano maker is Steinway. Steinway is said to be the Big Three of the piano makers in the world along with Bechstein and Bösendorfer. Pianos made by Steinway have shallow pedals, and you may find one rather hard to play if you are used to one of Yamaha's pianos but once you hear its sounds and the way its sounds spread, you will be charmed by the Steinway piano. Almost everyone who plays at a big concert hall or who is famous in the world uses Steinway. This proves it is really attractive. However, it is extremely expensive compared to Yamaha pianos. Roughly, the Steinway piano costs about 10 million yen. So an ordinary household does not usually own one. My professor's lesson room has two Steinways. My dream is to put a Steinway in my house. 以上でいかがでしょうか。