• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

日本語に訳してくださいその1

海外からの、送金を受けたいのですが。。 訳して貰えますか? Hi Shuji, How are you doing? I came on here to reply you from my second e-mail, I just came back from Work and i want to login to my Gmail, I don't know who collected my Gmail please if anybody reply you don't answer this is my second e-mail for you to contact me any time. Have you heard from the bank today? because they should have start processing the money to your account Ok Let me know back as soon as they contact you from the bank. Thank You

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

Hi Shuji, (これはいいですね) How are you doing? どうしてますか? I came on here to reply you from my second e-mail, 私は2番目のe-mail から貴方に返事を出すためにここに来ました。 I just came back from Work and i want to login to my Gmail, ちょうど仕事から帰ってきて 私のGmailに loginしようとしています。 I don't know who collected my Gmail please if anybody reply you don't answer this is my second e-mail for you to contact me any time. 誰が私のGmailを集めたかについて、私はわかりませんが、もし誰かが貴方に返事を出してもそれに対して返事しないでください。 答えるならば、今出しているこのメールがあなたからいつでも私に連絡する為の2番目のe-mail (アドレス)です。 Have you heard from the bank today? 銀行から何か連絡が来ましたか? because they should have start processing the money to your account Ok 何故なら 彼らは 貴方のアカウントに対してお金を振り込む作業に入ったところです。 Let me know back as soon as they contact you from the bank. 銀行から貴方へのコンタクトがあったらすぐ 私に 教えて下さい。 ※概要だけですが意味的には合っていると思います。