• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

並べ替えお願いします。不要な語1語あり

My father[do/often/tell/used/me/would/to]my best 父は最前を尽くすようにと私によく言ったものです。 Do [my trip/a visa/have/for/to/I/must/get]to Australia? オーストラリアに旅行するのにビザの取得は必要ですか。 [leabe/me/can/the rest/ to/able/you]and go home now. あとは僕に任せて、もう帰っていいですよ。 You[much/eaten/to/so/have/not/should]. 君はそんなにたくさん食べるべきじゃなかったのに。 It is [should/that/you/are/be/independent/important/of]your parents. 君が両親に頼らないことが肝心だ。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • sayshe

My father would often tell me to do my best. 父は最前を尽くすようにと私によく言ったものです。 Do I have to get a visa for my trip to Australia? オーストラリアに旅行するのにビザの取得は必要ですか。 You can leave the rest to me and go home now. あとは僕に任せて、もう帰っていいですよ。 You should not have eaten so much. 君はそんなにたくさん食べるべきじゃなかったのに。 It is important that you should be independent of your parents. 君が両親に頼らないことが肝心だ。