• ベストアンサー

英文にお願い致します。

日本語を英文にお願い致します。 1.『只今 英語の勉強中!』な為、 返事が遅れてごめんなさい。 2.『会話を通じて英語力を身につけていこう』と思っています。 3.英会話の先生になって貰おうかな?(笑) 宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.3

ごめんなさい。言い訳はしません。 間違いがありましたので訂正してお詫びします。 1. "present English study the middle! Be", I am sorry I was behind in a reply. 2. I think that I will put English power to a body through a conversation. 3. will you have a teacher of English conversation consist? ( Laugh )

flyingpenguins
質問者

お礼

大変参考になりました。 ありがとうございます。

その他の回答 (3)

• miwamey
回答No.4

皆さん直訳が多すぎるのでちょっと一筆。 Sorry for the late replay. I've been busy cause I am "in the mids of studying ENGLISH." I would love to learn English through conversation/conversing. Maybe you can be my English teacher?

質問者

お礼

回答No.2

ohayousann kaitou wo okurimasu 1, In one study English now. "! Because it is ", sorry for late reply. 2, I think that "Let us become proficient in English through conversation". 3, Maybe I'll get to be a teacher of English ? (Laughs) benkyou ganbattene!

参考URL:
http://goolif.com/trans/
質問者

お礼

ありがとうございます。

• SPS700
回答No.1

1. Sorry this reply is late "because I am now studying English." 2. I am thinking of "learning English through conversation." 3. Maybe you want to be my teacher of English conversation? :)

質問者

お礼