• 締切済み

英訳お願いします

ビデオゲームをする事について ビデオゲームの悪い所 ・目に良くない ・長時間やると肩が疲れる ・子供の発達に悪影響を及ぼす危険がある ・寝不足の原因になる ・姿勢が悪くなる だからビデオゲームを長時間するのは良くない。ほどほどにした方が良い です。稚拙な文で申し訳ないですが、英訳お願いします。

• 英語

みんなの回答

• ddeana
回答No.2

御質問の内容はビデオゲームの悪いところのみとなっていますので、「ビデオゲームをすることによる悪影響」をそのままタイトルにしても宜しいのでないかと考えました。 The bad effects of video gaming ・causes eye and vision problems ・causes stiffness in shoulders ・may stunt children's development ・causes lack of sleep ・causes poor posture This is why I say stop over-playing and recommend video gaming in moderation. という感じではいかがでしょうか。

• SPS700
回答No.1

On video game playing Bad points 1. Bad for the eyes 2. Shoulders get stiff from long hours of playing 3, Danger of bad influence on children's developement 4. Causes lack of sleep 5. Debelopos a bad posture So I recommend one uses caution in playing computer games.