• ベストアンサー

英語にしてください。

今週一緒に飲みにいこうと友人から連絡あったのですが用事があっていけません。 下記の文英語にしてください。 ・凄く行きたいけど、用事があって行けないの。  あなたが空いてる日飲みにいきましょう。  他の日で空いてる日いつですか?  教えてください。    お誕生日でしたね。お祝いに1杯おごらしてください。  お祝いしましょう。  また、私の台湾旅行の話聞いてください。写真みてください。  あなたに会えるの楽しみにしてます。   宜しくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • felice919
回答No.2

I'd like to go, but I have an appointment. Let's go to drink when you are in a day off. Please tell me the another day you are free. 4th October (is/was) your birthday. I will stand you a drink.(10/4の場合) I will congratulate you on your birthday. I'd like to tell you my trip in Taiwan, and show you pictures. I'm looking forward to seeing you again. -------------------------------------------------------------- こんな感じで、いかがでしょうか。

seiena
質問者

お礼

回答有難うございます。 とても助かりました。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

1. I would like to, but I can't (this week). Let's have a drink on your off-day. Let me know when you have (free) time. 2. Today is your birthday, isn't it? Let me buy you a drink (to celebrate it). I would like to tell you about my trip to Taiwan, and show you some pictures. I am looking forward to seeing you.

seiena
質問者

お礼

回答ありがとうございます。 早速連絡してみます。