• ベストアンサー

どなた様か英訳お願いします

yanagiha2の回答

回答No.2

Thank you for picking my baggage. In 5 days the baggage will arrive, right? I will send my secound baggage to arrive on the 12th, on Wednesday.Can you please keep them? だと思うのですが、荷物の種類や親しさ、何日間預かってもらうかなどによっても文章は少し変化すると思います^^

mariebb
質問者

お礼

回答、ご丁寧にどうもありがとうございました。