• ベストアンサー

英語にお願いします‼

(元気そうで何よりです 昨日テレビのニュースで見ました! 1・2日休みを取りました!31日の夕方からのどこかであなたな会いたいです! もし、無理ならいつ頃がいいですか?) (仕事が忙しく、疲れが溜まり先週体調を崩していましたが、元気になりました! 気分を変えるため髪を短くしました!) ()内を英語にお願いします‼ よろしくお願いします。

• 91_E_
  • お礼率61% (32/52)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Glad to hear that you are fine. I saw you in yesterday's tv news. I could get two days off from work, and I want to see you somewhere after the evening of the 31st. If it is not convenient, let me know when it is. Because of my busy work I was not feeling well but I am all right now. I cut my hair short, just to be defferent. とも

91_E_
質問者

お礼

早い回答助かりましたありがとうございます!