• ベストアンサー
  • 困ってます

英語の問題です

次の会話文が成立するように(  )に適語を入れよ。  1、A:I'm going to New York next week. B:I want (  ) (  ) call me when you get there. 2、A:Anne, I'd like to (i  ) (  ) to my son, Ken. B:Nice to meet you, Ken. I'm Anne. 3、A:I want to learn Chinese. Isn't there anyone who can teach me? B:(H  ) (  ) Yoko's brother? He speaks Chinese very well.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

1 B: I want you to call me when you get there. 2 A: Anne, I'd like to introduce you to my son, Ken 3 B: How about Yoko's brother? He speaks Chinese very well.

質問者からのお礼

ありがとうございます(*´∀`*) とても助かりました!