• ベストアンサー

どなたか英訳をお願いします!!

kikutomaの回答

• kikutoma
回答No.1

Hello, Mr. A. I ask that there is one, then the mail. The repair bill is always're looking, future, in addition to B of a colleague, or will I get a copy of the e-mail in addition to person also called C. Thank you.

hirorivald
質問者

お礼

早速のご回答ありがとうございました。参考にさせていただきました。