• 締切済み

プリウスのCMのBGMの歌詞が知りたい・・

プリウスのCMで流れているエミ・マイヤーさんの歌っている「On The Road」の歌詞が知りたいです。 分かる人がいたら回答お願いします。

• forks
  • お礼率40% (2/5)

みんなの回答

回答No.1

私もとっても知りたいです>< 分かる範囲で… where did you come from what do you want for me hit that............. kick the ground........... who.............. coming over me dont you call me now im on the road you dont need me that feels fantasy maybe........ ...........facul how do you feel it i was completly so dont you want me im about to go they could.............. why ...........from your eyes trace in the coner................. what can i leave here beyond for a go みたいな感じっぽいんですけどねー 私にはこう聞こえます。 誰か完璧にうめてくれないかなあ笑 ネイティブアメリカンがこの質問を見てくれますように笑

forks
質問者

お礼

ありがとうございました。 とてもたすかりました。