• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

和訳お願いします。

Optical illusions makes us think we see something that's not true. All of the blue dots are the same color. We can see the blue dots clearly, but not the red dots. The red dots are not close to each other. We compare each red dot with the blue dots around it. The dark squares are much larger than the white circles.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • sayshe

錯視は、私たちに真実でないものを見ていると思わせます。 青い点は全て、同じ色です。 私たちは、青い点は、はっきりと見えますが、赤い点は、はっきりと見えません。 赤い点は、互いに近くありません。 私たちは、それぞれの赤い点を、それ(赤い点)の周りの青い点と比較します。 黒っぽい正方形は、白い円よりずっと大きいです。

質問者からのお礼

ありがとうございました。 またお願いします。