• ベストアンサー

8つの英語訳お願いします。

(1)今日から学校じゃなかった? (2)昨日からインターネットの調子が悪いんです。直りそう? (3)バンクーバーオリンピックで何か競技見にいった? (4)アイスホッケー金取らなかった?興奮した? (5)あなたたちの写真を日本の友だちに送りたいから写真撮っていい? (6)途中から迷ってしまいました。 (7)楽しそう! (8)いつか私もそのゲームやってみたいな。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

(1) Isn't your school supposed to start today? (2) Something has been wrong with the Internet since yesterday. Do you think you can fix it? (3) Did you go and see any events in the Vancouver Olympics? (4) Didn't your country win the gold medal in ice hockey? Did you get excited? (5) Can I take the photos of you because I would like to send them to my friends in Japan? (6) I got lost on the way. (7) That looks like fun! (8) I would like to play the game someday.

その他の回答 (1)

noname#222486
noname#222486
回答No.1

(1) Today from was school not? (2) From yesterday is bad condition of the Internet. Heal it? (3) Vancouver Olympic Stadium something to see it? (4) Ice hockey gold was? Excited? (5) Kudos to the friends of the Japan photos from photo take? (6) Lost on the way. (7) Joyful! (8) Some time like I do the game.