• ベストアンサー

英語への翻訳をお願い致します

1.この調査では自分の中で実際に起こっていない恋愛感情を、相手への興味もなくつくりだすことはできなかったが、それでもいくつかの●の変数の変化は確認できた。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

In this study, it was possible to ascertain changes in the variables of some of ●, even though it was not possible to create feeling of love, which was not actually occurring within oneself, and when there is no interest in the other party. とも。

nobaramura
質問者

お礼

ありがとうございます^^

その他の回答 (1)

回答No.1

1.The change in the variable of some ● was able to be confirmed still though the romantic feeling that had not actually happened in me in this investigation was not able to be produced because there was not an interest in the other party either.  

nobaramura
質問者

お礼

ありがとうございます