• 締切済み

英訳をお願いします

すみません、以下の文章の英訳をお願いします。これらを伝えるのに上手い表現はないでしょうか? 借りがある(助けて貰った事に対して)立場から彼女との関係を絶ちきれずにいられなかったのか?あなたは彼女をフッた立場でありながら直後彼女の助けを借りる事に抵抗はなかったの?そして、一緒にいる中で彼女はあなたに自分達の関係がなんであるか確かめたりせずにいたのか?

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

1. Is it that you could not be separated from her because you felt obligated to her (for having been saved by her)? 2. Did you not hesitate in asking for her help immediately after she had helped you? 3. And you haven't ascertained your relationship is while you were living together?