ジョン・レノンとビートルズのすごさについて

このQ&Aのポイント
  • 私はこのDVDを見てジョン・レノンやビートルズのすごさを実感しました。
  • ジョンほど平和を望み、また人々にものすごい影響を与えた人はいないと思いました。
  • ジョンの発言は宗教の壁も人種の壁もない平和な世界がすぐにくるということを伝えたかったのだと思います。
回答を見る
  • ベストアンサー

英訳

次の文を英訳してくださいお願いします。 私はこのDVDを見てジョン・レノンやビートルズのすごさを実感しました。私がDVDを見て思ったことは、ジョンほど平和を望み、また人々にものすごい影響を与えた人はいないと思いました。’キリスト教はそのうち滅びる’というジョンの発言は宗教の壁も人種の壁もない平和な世界がすぐにくるということを伝えたかったのだと思います。ジョン・レノンの自宅に忍び込んでいた若者と一緒に食事をしていたシーンがとても印象的でした。ジョン・レノンやビートルズは一部の若者に対してものすごい影響力を持っていると感じさせられました。また、ビートルズのライブシーンも印象的でした。ジョン・レノンやポール・マッカートニーの声が観衆の声で全く聞こえなかったからです。そして、平和を宣伝するために行われた平和的パフォーマンス’Bed In’が最も印象的でした。ヴェトナム戦争を批判し本当の平和を望んでいたジョン・レノンに私はとても感動しました。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • maki2975
回答No.1

こんにちは。 I realized John Lennon and horror of the Beatles to see this DVD. John expected peace, and, as for my having thought to see DVD, the frightful person whom I affected thought that I was not to people again. 'Christianity thinks that the remark of John called' falling soon can stream down that the peaceful world where there is not the racial wall comes to the wall of the religion immediately. Sheen who ate with the youth who stole into the home of John Lennon was very impressive. When John Lennon and the Beatles had awful influence for some youths, I was made to feel. In addition, live broadcasting Sheen of the Beatles was impressive, too. The reason is because it did not hear the voice of John Lennon and Paul McCartney in the voice of spectators at all. And peaceful performance 'Bed In' which was performed to publicize peace was the most impressive. I was impressed by John Lennon whom I criticized Vietnam War, and expected true peace very much.