• ベストアンサー

「カメラのズーム機能が壊れた」

「カメラのズーム機能が壊れた」 ↑これ、英語ではどういいますか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.2

The zoom mechanism of this camere is broken. The zoom function has got broken. など。

その他の回答 (3)

• SPS700
回答No.4

This doesn't zoom any more.

• gaucho7
回答No.3

The zoom lens system of this camera is out of order. The zooom lens system, either mechanism or function, of this camera is not working properly.

• nochi3
回答No.1

I break zoom function on my camera.