• 締切済み

1センテンス、文書を教えてください。

Willytの回答

• Willyt
回答No.1

ドクターストップというのは和製英語のようです。そこで下記のようにして見ました。いかがでしょうか。 I'm sure you will become able to enjoy drinking more than herebefore in compensation with abstaining from alcohol for a while on your doctor's advice.