• ベストアンサー

すみません!英語に訳して下さい!

こんばんは。想定外の事で困っています。どなたか英語に訳してくれませんか? 個人輸入で海外のショップから食器を買い、本日届いたのですが ショップの方が1種類商品を入れ忘れていたのです。 メールで問い合わせをしたいのですが、うまく英語にすることができなくて 困っています。どなたか助けてください!! 以下の文章をお願いします。 「今日、商品が届きましたが(○○商品名)が入っていませんでした。 また注文しますので、その中に入れ忘れた(○○商品名)を一緒に入れて 発送してもらえますか?」 よろしくお願いします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

○○商品名 was not contained although goods arrived today. Would you put in ○○商品名 which it has forgotten to put in into it together, and ship it, since an order is placed again?

retorocafe
質問者

お礼

困っていたので回答してくださり感謝しています。助かります。ありがとうございました!

その他の回答 (2)

• florida2
回答No.3

I've received the items today. However, I must inform you that ○○is not contained in the package. Would you check up on it and ship it as soon as possible? I was wondering if you could send it along with another item I'm placing an order for.(今現在別の注文を出されている場合) along with the items I am to place an order for △△.(△には中予定日) I would appreciate it if you would give me an early reply about my inquiry. とされてはいかがでしょうか。

• renmiro
回答No.2

I received the box today, but ○○ was not there. I'm maiking another order again. So could you ship ○○ when you ship the items which I'm ordering now(tomorrow, next week, etc.)? Please reply to me as soon as possible about this. こんな感じではどうでしょうか?

retorocafe
質問者

お礼

すぐに回答してくださりありがとうございます!想定外のことで戸惑っておりました。助かりました!