• ベストアンサー

翻訳お願いします 日→英

こんにちは。初めまして。 この動画のインタビューをしたというFanakaTVに問い合わせしたいことがあるのですが、連絡先を教えてもらえないでしょうか?

• ik2
  • お礼率1% (3/294)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

Could you tell me the contact information for "Fanaka TV", who claim to have carried out the interview shown in the attached video footage. I want to make some inquiries with them.

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.2

Knowing that FanakaTV interviewed this video, I have a few questions to ask them. Could you give me their address?