• ベストアンサー

英訳をお願いします。

英訳をお願いします。 装置メーカーに問い合わせるためのメールなのですが、 「○○(装置)を使用したいのですが、Auto injectorの電源が入っていません。ディスプレイも表示されていません。スタートボタンを押してもランプが消えたままで全く作動しません。装置自体は電源が入っていてパソコンとつながっています。何が原因でしょうか?どこをチェックすればよいでしょうか?」 どなたか、宜しくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I would like to use (equipment) 〇〇, but the power for Auto Injector is not working, nor is the display lit. When I push the button to start, the light remains unlit and it does not start. The power is on for the equipment as a whole and it is connected to the computer. What do you think is the reason? What parts should I check?

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!!

その他の回答 (1)

回答No.2

We would like to use the (equipment) but the power of Auto injector doesn't work. Nothing displayed on the screen. The light is kept off and doesn't work at all even we have pressed the start button. The machine is powered on and it is connected to the PC. What should we check? It would be grateful if you give us the advice for this enquiry.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!!