• 締切済み

英語にして下さいm(_ _)m

英語にして下さいm(_ _)m 前回の支払いでjm59 30個分 217ドル支払いしてあります。 今回の注文1212ドルから差し引いた995ドルの支払いでよろしいでしょうか?

• 英語

みんなの回答

• 16530
回答No.2

I've already paid $217 for 30 pcs (pieces) of JM59 as the prepayment. Will $995, as the balance of $1212 in total with deduction of $217, be the amount I have to pay for this time? balance=残金、deduction=差し引き(控除)金額

yuitsumuni
質問者

お礼

有難う御座いますm(_ _)m

• SPS700
回答No.1

In the last payment I have paid $217.00 for thirty jm59. Is the next payment alright in the amount of $995 subtracting $217 from $1,212?

yuitsumuni
質問者

お礼

有難う御座いますm(_ _)m