• ベストアンサー

英訳お願いします

お手数ですが下記文章の英訳をお願いします バスの後部座席もシートベルトの着用が義務づけられています。 お客様の安全のため、走行中は必ずシートベルトの着用をお願いいたします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

To fasten the seat belt is required for all passengers by the traffic law. For your safety, please fasten your seat belt while seated. でどうでしょう? 以上、ご参考まで。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

Seat belts are required for all seats inclu ding the rear seats on the bus. For passengers' safety we ask you to wear seat belts while the bus is in motion.