• 締切済み

英語に訳してください。

いつも旅先で素敵な出合いがあるのは、あなたの人徳だと思います。沖縄は海がきれいで素敵なところですよ。色彩が美しい首里城も一度は見る価値があると思います! 以上です。よろしくお願いいたします。

• 英語

みんなの回答

• 92128bwsd
回答No.2

I'm sure that you have wonderful encounter every time at your trips because you yourself is a wonderful person. Okinawa is a great place for you to come where surrounded by the beautiful ocean. The Shuri Castle is must place to see in your life for its amazing colorings.

ak5533
質問者

お礼

お早い回答をいただき、ありがとうございます。 困っていたため大変助かりました。

• Nebusoku3
回答No.1

I believe that it is your natural virtue that there are always wonderful encounters while traveling. In Okinawa, the sea is so clean and very wonderful place. I recommend to visit Shuri-Castle because the color is beautiful and worth looking. ※これででニュアンスは出ていますか?

ak5533
質問者

お礼

お早い回答をいただきありがとうございました。 困っていたため大変助かりました。