• 締切済み

教えてください

各文の( )内の動詞を動名詞、不定詞のいずれかにしてください My father has given up ( )(drink) My mother pomised ( )me her necklace (give) It will stop ( )by tomorrow morning(wait) We enjoyEd ( )with you(be) よろしくお願いします

• 英語

みんなの回答

• Nakay702
回答No.1

以下のとおりお答えします。(誤植も直しておきます。) My father has given up (drinking). My mother pomised (to give) me her necklace. It will stop (waiting) by tomorrow morning. We enjoyed (being) with you.