• 締切済み

英訳お願いします。

今週の土曜は同僚の誕生日パーティーに行かなきゃいけないんだ。でも2時間くらいで抜け出すからそのあと会いましょう。

• 英語

みんなの回答

• Nakay702
回答No.1

This Saturday I have to go to a party of my colleague's birthday. But I'm going to sneak out of there in about 2 hours, let's meet after that.