• ベストアンサー

英訳お願いします

私はLIFEという言葉には4つの意味があると考えます これがなくては価値ある人生は送れません。 身の回りの人に関心を持ってください。 人は外圧に縛られないことが不可欠です。 よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I think the word "Life" has four meanings, which are inevitable for us to lead a valuable life. I want you to take an interest in people around. It's necessary not to get overwhelmed by pressure from outside.

uragundam
質問者

お礼

回答ありがとうございました! 助かりました!