• ベストアンサー

英訳お願いいたします 英語

こんばんは。以下の文を英訳お願いします。 待たせてしまった私も悪かった。 気にしないで下さい。 でも眠たかったのなら私に知らせてほしかった。 英訳していただけると助かります。 よろしくお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.2

I made you wait. I'm sorry. Please forget about it. But one thing. If you were sleepy, I wanted you to tell me so.  以上でいかがでしょうか?

Kure92
質問者

お礼

ありがとうございました! とても助かりました!!感謝します

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.1

Now I suppose I was wrong enough to get you waited. You don't have to take it seriously. But I just wanted you to tell me if you were sleepy.